Blog

Blog

Scania 410 с газов двигател  в помощ на испанския Delgo Transport

Scania 410 с газов двигател в помощ на испанския Delgo Transport

10/17/2019 2:57:21 PM
Базираната във Валенсия компания Delgo Transport е специализирана в хладилни превози както на национално, така и на международно ниво. Днес, само година след придобиването на първия си камион на втечнен природен газ, половината от автопарка на компанията, състоящ се от 110 камиона, работи на втечнен природен газ и досега управляващият директор Феликс Гонсалес харесва това, което вижда.

„Когато разбрахме, че Scania произвежда газови камиони, 80 процента от решението беше взето“, казва той. „И резултатите, които постигнахме, бяха по-добри от тези, които бяхме планирали. По-добри нива по отношение разхода на гориво и по-малко емисии, разбира се. “

Камионите също привличат клиенти, които търсят превози, използващи алтернативни горива. „Когато направихме някои анализи, решихме, че е по-рисковано да не правим нищо“, казва той. Камионите на втечнен природен газ на Delgo се използват предимно за дистрибуция за няколко големи вериги супермаркети в Испания.

В допълнение към инвестицията в обновения автопарк на LNG, Delgo е инсталирал и собствена LNG станция в основната си база във Валенсия, стратегическо решение, което в дългосрочен план би трябвало да спести време и пари. Компанията се възползва и от бързо разрастващата се мрежа от LNG станции в Испания.

Тъй като най-очевидната разлика за водачите е процедурата по презареждане, шофьорът Салвадор Султан Бласко казва, че новите LNG камиони не са променили много работата му. „Първите ми впечатления са добри. Двигателят е много тих “, обяснява той. "Не чувате типичния шум на дизеловия двигател, а шофирането е същото."

Шофьорите също са преминали обучение, специално за LNG камиони, което е оказало влияние върху разхода на гориво. „Автопаркът в Барселона започна да използва газови камиони миналия юли“, обяснява мениджърът Рафа Гимено Рос. „И след обучението, разходът на гориво беше намален с два килограма на сто километра.“ (Разходът на LNG обикновено се измерва в килограми, което е приблизително еквивалентно на литър дизел.)

За Гонзалес, камионите на втечнен природен газ са разумната алтернатива на дизела. "Не мисля, че това е последната стъпка към нулевите емисии, но това е модел, който трябва да се следва", казва той.


Хибридният модел Scania L 320 получи наградата „Устойчив камион на годината“
В Италия хибридният камион Scania L 320 бе отличен с наградата „Устойчив камион на годината“ в категория дистрибуция. Това е четвъртата поредна победа на Скания и потвърждава нейното лидерство в прехода към устойчив транспорт.
Scania Road Show 2019 – Take CO2NTROL
На 5-ти ноември в базата на Агри М, Голямоконарско шосе, 4-ти километър се проведе заключителния етап на роуд шоуто на Скания „Устойчивост! Сега и Отвъд хоризонта!“.
Сервизна кампания
Сервизна кампания
10/23/2019 9:01:33 AM
Промоционални цени на компоненти за система AdBlue
По едно засадено дърво за всяко продадено превозно средство
От 2013 г. Scania Ibérica засажда по едно дърво за всяко превозно средство, продадено в Испания и Португалия. „Гората на Скания”, близо до испанската столица, сега има повече от 20 000 дървета.
Есенна сервизна кампания
Промоционални цени на въздушни възглавници
Интелигентни тахографи. Какво трябва да знаете за тях?
През юни 2019 г. влезе в сила нов закон на ЕС за въвеждане на интелигентни тахографи. Какво означава това за вашия бизнес?
Стая на бъдещето: за визии, идеи и концепции, които оформят утрешния свят на транспорта
Скания създава виртуално пространство, където собствените ú експерти ще се срещат и обменят идеи относно тенденции и визии с външни лица като изследователи, футуристи, видеографи и писатели.