Блог

Блог

Scania R410 с газов двигател  в помощ на испанския Delgo Transport

Scania R410 с газов двигател в помощ на испанския Delgo Transport

17.10.2019 г. 14:57:21
Базираната във Валенсия компания Delgo Transport е специализирана в хладилни превози както на национално, така и на международно ниво. Днес, само година след придобиването на първия си камион на втечнен природен газ, половината от автопарка на компанията, състоящ се от 110 камиона, работи на втечнен природен газ и досега управляващият директор Феликс Гонсалес харесва това, което вижда.

„Когато разбрахме, че Scania произвежда газови камиони, 80 процента от решението беше взето“, казва той. „И резултатите, които постигнахме, бяха по-добри от тези, които бяхме планирали. По-добри нива по отношение разхода на гориво и по-малко емисии, разбира се. “

Камионите също привличат клиенти, които търсят превози, използващи алтернативни горива. „Когато направихме някои анализи, решихме, че е по-рисковано да не правим нищо“, казва той. Камионите на втечнен природен газ на Delgo се използват предимно за дистрибуция за няколко големи вериги супермаркети в Испания.

В допълнение към инвестицията в обновения автопарк на LNG, Delgo е инсталирал и собствена LNG станция в основната си база във Валенсия, стратегическо решение, което в дългосрочен план би трябвало да спести време и пари. Компанията се възползва и от бързо разрастващата се мрежа от LNG станции в Испания.

Тъй като най-очевидната разлика за водачите е процедурата по презареждане, шофьорът Салвадор Султан Бласко казва, че новите LNG камиони не са променили много работата му. „Първите ми впечатления са добри. Двигателят е много тих “, обяснява той. "Не чувате типичния шум на дизеловия двигател, а шофирането е същото."

Шофьорите също са преминали обучение, специално за LNG камиони, което е оказало влияние върху разхода на гориво. „Автопаркът в Барселона започна да използва газови камиони миналия юли“, обяснява мениджърът Рафа Гимено Рос. „И след обучението, разходът на гориво беше намален с два килограма на сто километра.“ (Разходът на LNG обикновено се измерва в килограми, което е приблизително еквивалентно на литър дизел.)

За Гонзалес, камионите на втечнен природен газ са разумната алтернатива на дизела. "Не мисля, че това е последната стъпка към нулевите емисии, но това е модел, който трябва да се следва", казва той.


Тестват автономна Scania в Западна Австралия
Международният гигант „Рио Тинто“ тества автономна транспортна система от ново поколение, разработена от Скания, в своите солни мини в Дампиър, Западна Австралия.
Scania влиза в консорциум за втечнен био метан
Международният консорциум BioLNG EuroNet, в който членуват Scania, Iveco, Shell, Disa и Osomo, обяви плановете си да развие пътния транспорт, базиран на втечнен природен газ (ВПГ), чрез изграждането в Европа на инфраструктура, която да разшири разпространението на този вид гориво.
Дори опитните водачи се нуждаят от обучение
Водачите на финландския горски превозвач Пуукульетус Весала са добре познати с отличните си постижения в пестенето на гориво. Въпреки това, компанията решила да използва инструкторите на Скания Финландия за обучение на водачи.
12 камиона Scania популяризират забележителности от България
Собственик на транспортна фирма с 12 влекача Scania в автопарка си, поде интересна инициатива – да превърне товарните композиции в подвижни билбордове, които да популяризират забележителности от България по пътищата из Европа.
Вече има и строителни камиони на метан
След камионите за регионална и градска дистрибуция, Scania оборудва с газови двигатели и серията си камиони за строителството – XT. На фона на увеличаващите се ограничения за дизеловите двигатели и все още трудно приложимите електрически транспортни средства, камионите на метан са изключително добра инвестиция.
Обявиха Scania L-340 за екологичен градски камион на годината – 2019
Scania L-340 получи награда „Екологичен камион на годината – 2019“, в категория „Камиони за дистрибуция“. Наградата се присъжда ежегодно от италианското браншово списание Vado e Torno, със съдействието на Миланския политехнически университет.
Свръхмощ за свръхтовари
Превозваме самолети, резервоари, витла, тръби, кранове, строителни машини... изобщо, всичко, което може да се превози.
До 2050 г. товарният транспорт ще може без изкопаеми горива
Система за товарен транспорт без изкопаеми горива в рамките на Парижкото споразумение е не само възможна, но и финансово изгодна от обществена гледна точка. Това е основния извод от проучване, инициирано от Скания.
Биогаз по най-оживения автобусен маршрут
В Рединг, Великобритания, Скания пуска в експлоатация 17 нови двуетажни автобуси с двигатели на биогаз.
„Най-добрият камион, който някога съм управлявал“
„Обикновено карам камион с мощност 730 к.с., който в най-добрия случай харчи 46 литра на 100 км пробег. С този нов камион постигнах 37 литра/100 км, въпреки сериозният товар и в двете посоки.“