Блог

Блог

Как работят ремаркетата с подвижен под [видео]

Как работят ремаркетата с подвижен под [видео]

20.12.2018 г. 16:47:00
В рециклиращата индустрия и селското стопанство ежедневно се транспортират големи количества насипни товари – скрап, дървесина, биомаса, зърно и др. Производителят на ремаркета STAS превръща тази нелека дейност в истинско удоволствие. Компанията се фокусира върху това да осигури лекота на боравенето с нейните ремаркета за насипни товари и комфорт за всеки, който има досег с тях.

Това важи за водача, който се ползва от отличната ергономичност на работата с ремаркето и за който безопасността на пътуването е от първостепенно значение. Това важи и за превозвача, за когото са важни надеждността на оборудването и сигурността на товарите.

В ремаркетата с подвижен под, инженерите на STAS са съчетали практичното с приятното – комбинация, която се отплаща, спестявайки време, усилия и рискове. С такова съоръжение е лесна работа да превозваш както насипни товари, така и опаковани стоки като палети или хартиени ролки.

И все пак, как работи ремаркето с подвижен под? След като се натовари, полезният товар се покрива, за да бъде защитен при превоза във всякакви метеорологични условия. Можете да поръчате ремаркето с ръчен или автоматичен механизъм за покриване.

Разтоварването на ремаркето с подвижен под е направо удоволствие. Хидравлично контролираният под насочва товара навън, докато водачът наблюдава процеса от безопасна позиция. Системата работи еднакво добре както за насипни товари, така и за опаковани стоки.



Подът е съставен от подвижни релси, плътно наредени една до друга. Системата има няколко групи от по три релси, а утвърдения стандарт е 21 релси. Всяка група от три релси се задвижва от хидравличен механизъм, а поредността на задвижване на групите релси осигурява процеса на разтоварване.

При разтоварване, първо целият под се движи назад. Този първи "ход" гарантира, че задната част на товара излиза от ремаркето с подвижен под. След това релсите на всяка група се прибират последователно в три допълнителни хода. Тъй като две трети от пода остават неподвижни по време на прибирането, товарът остава на място си по време на тези три хода. Тогава системата се връща в края и изкарва следващата част от товара.

Освен стандартните 21 релси, ремаркетата с подвижен под могат да бъдат оборудвани с 15 или 24 релси. Като по-малкото на брой, (но по-здрави) релси, се използват за по-тежък транспорт (например скрап), а повече релси - за по-фини товари. С различните форми на релсите, ремаркето с подвижен под може да бъде фино настроено, за да се получи перфектен процес на разтоварване на вашия продукт.

За да се постигне бързо разтоварване на последния товар от подвижния под, се монтира и допълнителна подвижна стена. Тази стена служи като бутало, което придвижвайки се от предната към задната част на ремаркето избутва последната част от товара. По този начин водачът не губи време за почистване и може веднага да транспортира следващия товар.

STAS произвежда ремаркета с подвижен под, подходящи за различни отрасли. Моделите Biostar и Farmstar например извършват транспорт на насипни товари в селскостопанския сектор – единият е за леки, а другият – за тежки товари. За рециклиращата индустрия са предназначени моделите Ecostar и Scrapstar, съответно за леки и тежки товари.


Ако искате да научите повече за ремаркетата с подвижен под или да получите оферта, свържете се с нашите търговци.


До 2050 г. товарният транспорт ще може без изкопаеми горива
Система за товарен транспорт без изкопаеми горива в рамките на Парижкото споразумение е не само възможна, но и финансово изгодна от обществена гледна точка. Това е основния извод от проучване, инициирано от Скания.
Биогаз по най-оживения автобусен маршрут
В Рединг, Великобритания, Скания пуска в експлоатация 17 нови двуетажни автобуси с двигатели на биогаз.
„Най-добрият камион, който някога съм управлявал“
„Обикновено карам камион с мощност 730 к.с., който в най-добрия случай харчи 46 литра на 100 км пробег. С този нов камион постигнах 37 литра/100 км, въпреки сериозният товар и в двете посоки.“
Първият туристически автобус на втечнен метан в света [видео]
Скания премиерно представи новия си автобус Scania Interlink Medick Decker, който функционира с втечнен природен газ (ВПГ) с до 1,000 километра пробег с едно зареждане.
Скания - зимна кампания
Профилактика на сухи печки