Блог

Блог

Как работят ремаркетата с подвижен под [видео]

Как работят ремаркетата с подвижен под [видео]

20.12.2018 г. 16:47:00
В рециклиращата индустрия и селското стопанство ежедневно се транспортират големи количества насипни товари – скрап, дървесина, биомаса, зърно и др. Производителят на ремаркета STAS превръща тази нелека дейност в истинско удоволствие. Компанията се фокусира върху това да осигури лекота на боравенето с нейните ремаркета за насипни товари и комфорт за всеки, който има досег с тях.

Това важи за водача, който се ползва от отличната ергономичност на работата с ремаркето и за който безопасността на пътуването е от първостепенно значение. Това важи и за превозвача, за когото са важни надеждността на оборудването и сигурността на товарите.

В ремаркетата с подвижен под, инженерите на STAS са съчетали практичното с приятното – комбинация, която се отплаща, спестявайки време, усилия и рискове. С такова съоръжение е лесна работа да превозваш както насипни товари, така и опаковани стоки като палети или хартиени ролки.

И все пак, как работи ремаркето с подвижен под? След като се натовари, полезният товар се покрива, за да бъде защитен при превоза във всякакви метеорологични условия. Можете да поръчате ремаркето с ръчен или автоматичен механизъм за покриване.

Разтоварването на ремаркето с подвижен под е направо удоволствие. Хидравлично контролираният под насочва товара навън, докато водачът наблюдава процеса от безопасна позиция. Системата работи еднакво добре както за насипни товари, така и за опаковани стоки.



Подът е съставен от подвижни релси, плътно наредени една до друга. Системата има няколко групи от по три релси, а утвърдения стандарт е 21 релси. Всяка група от три релси се задвижва от хидравличен механизъм, а поредността на задвижване на групите релси осигурява процеса на разтоварване.

При разтоварване, първо целият под се движи назад. Този първи "ход" гарантира, че задната част на товара излиза от ремаркето с подвижен под. След това релсите на всяка група се прибират последователно в три допълнителни хода. Тъй като две трети от пода остават неподвижни по време на прибирането, товарът остава на място си по време на тези три хода. Тогава системата се връща в края и изкарва следващата част от товара.

Освен стандартните 21 релси, ремаркетата с подвижен под могат да бъдат оборудвани с 15 или 24 релси. Като по-малкото на брой, (но по-здрави) релси, се използват за по-тежък транспорт (например скрап), а повече релси - за по-фини товари. С различните форми на релсите, ремаркето с подвижен под може да бъде фино настроено, за да се получи перфектен процес на разтоварване на вашия продукт.

За да се постигне бързо разтоварване на последния товар от подвижния под, се монтира и допълнителна подвижна стена. Тази стена служи като бутало, което придвижвайки се от предната към задната част на ремаркето избутва последната част от товара. По този начин водачът не губи време за почистване и може веднага да транспортира следващия товар.

STAS произвежда ремаркета с подвижен под, подходящи за различни отрасли. Моделите Biostar и Farmstar например извършват транспорт на насипни товари в селскостопанския сектор – единият е за леки, а другият – за тежки товари. За рециклиращата индустрия са предназначени моделите Ecostar и Scrapstar, съответно за леки и тежки товари.


Ако искате да научите повече за ремаркетата с подвижен под или да получите оферта, свържете се с нашите търговци.


Новото поколение Скания сваля драстично разходите за гориво
Подобрението на горивната ефективност на автопарка носи на Skaraslättens икономии от над 300 000 евро годишно.
Тестват автономна Scania в Западна Австралия
Международният гигант „Рио Тинто“ тества автономна транспортна система от ново поколение, разработена от Скания, в своите солни мини в Дампиър, Западна Австралия.
Scania влиза в консорциум за втечнен био метан
Международният консорциум BioLNG EuroNet, в който членуват Scania, Iveco, Shell, Disa и Osomo, обяви плановете си да развие пътния транспорт, базиран на втечнен природен газ (ВПГ), чрез изграждането в Европа на инфраструктура, която да разшири разпространението на този вид гориво.
Дори опитните водачи се нуждаят от обучение
Водачите на финландския горски превозвач Пуукульетус Весала са добре познати с отличните си постижения в пестенето на гориво. Въпреки това, компанията решила да използва инструкторите на Скания Финландия за обучение на водачи.
12 камиона Scania популяризират забележителности от България
Собственик на транспортна фирма с 12 влекача Scania в автопарка си, поде интересна инициатива – да превърне товарните композиции в подвижни билбордове, които да популяризират забележителности от България по пътищата из Европа.
Вече има и строителни камиони на метан
След камионите за регионална и градска дистрибуция, Scania оборудва с газови двигатели и серията си камиони за строителството – XT. На фона на увеличаващите се ограничения за дизеловите двигатели и все още трудно приложимите електрически транспортни средства, камионите на метан са изключително добра инвестиция.
Обявиха Scania L-340 за екологичен градски камион на годината – 2019
Scania L-340 получи награда „Екологичен камион на годината – 2019“, в категория „Камиони за дистрибуция“. Наградата се присъжда ежегодно от италианското браншово списание Vado e Torno, със съдействието на Миланския политехнически университет.
Свръхмощ за свръхтовари
Превозваме самолети, резервоари, витла, тръби, кранове, строителни машини... изобщо, всичко, което може да се превози.
До 2050 г. товарният транспорт ще може без изкопаеми горива
Система за товарен транспорт без изкопаеми горива в рамките на Парижкото споразумение е не само възможна, но и финансово изгодна от обществена гледна точка. Това е основния извод от проучване, инициирано от Скания.
Биогаз по най-оживения автобусен маршрут
В Рединг, Великобритания, Скания пуска в експлоатация 17 нови двуетажни автобуси с двигатели на биогаз.