Блог

Блог

Устойчиво мислене по отношение на облеклото за шофьори на камиони

Устойчиво мислене по отношение на облеклото за шофьори на камиони

24.7.2019 г. 11:44:30
В Скания, не само камионите, но и всички продукти се разработват с голямо старание. Гордото наследство и ценностите са неща, които блестят от самото начало. Процесът на проектиране е добре дефиниран и няма значение дали сте дизайнер на нов камион, тениска или нещо друго, процесът на разработване на продуктите е задълбочен и изчерпателен.

Един от ключовите аспекти на автентичността на дизайна на Скания е, че всички дизайнери на компанията работят в един и същ отдел. Когато са необходими допълнителни умения, привличат се външни консултанти, за да допринесат със своите знания. Те показват една и съща грижа при избора на копчета за риза или кожа за каишката на часовник, както и при усъвършенстването на гайка или болт, за да се подобри горивната ефективност.

Дизайн от самото начало

Когато се проектират нови дрехи, винаги е от самото начало, по същия начин, по който се проектират нови камиони. Процесът е като за всяка модна марка, с посещения на модни панаири, за да бъде вдъхновен от материал, форма и цвят. След това се адаптира към марката Скания. „Започваме със скица и след това внимателно избираме модела и какви цветове и материали да използваме”, казва Сузана Хансон, продуктов мениджър за Scania Truck Gear. Работата продължава с няколко теста, същата процедура както и при камион.

Облекло, базирано на информация от потребителите

За да разберат какво търсят клиентите, дизайнерите прекарват време с шофьорите в камиона, за да получат правилното усещане и вдъхновение. "Всичко, което правим, се основава на прозрения на потребителя, от какво клиентът се нуждае и иска. Ние постоянно усъвършенстваме и подобряваме нашите продукти с помощта на нашите шофьори." Това могат да бъдат неща като размер, дизайн, цвят и материал. "От съществено значение е да познаваме целевата група и ние сме много отдадени на опита на потребителите."

Устойчиво мислене

Но не е достатъчно само да се изпълнят желанията на клиентите. Трябва да се прави по начин, който е устойчив. Хансон непрекъснато търси различни алтернативи, когато става въпрос за материали. „Ние използваме памук и рециклирани материали в нашите облекла. Якетата са бестселър и всичките ни дрехи са направени с оглед на устойчивостта. "
Знанията за произхода на тъканите се основават на факти. "Важно е да могат да се проследят нещата толкова назад, колкото е възможно, по целия път обратно до полето, ако е необходимо."

Сътрудничество за постигане на амбициозни цели

Тъй като чрез съвместна работа нещата се движат напред, Хансън и нейните колеги от Branding Products винаги следят за нови партньори, независимо дали са доставчици или други компании в бизнеса. Това е нещо повече от придвижване на нещата напред. Сътрудничеството на различни нива дава възможност за постигане на амбициозните цели в областта на устойчивостта.  „Ние само започнахме това пътуване. То няма край. В известен смисъл това е много вълнуващо, тъй като винаги намираме нови и по-добри начини да управляваме нашите продукти. "

Необходими стъпки

1.    Редуциране - Помислете отново, преди да закупите нещо. Наистина ли се нуждаете от него? Ще го използвате ли и цените дълго време? Ако имате нужда от ново облекло за специален повод, опитайте се вместо това да наемете или заемете нещо. Закупувайте втора ръка като първи избор. Ако купувате нов продукт, потърсете продукти, произведени от рециклирани или органични материали.

2.    Повторна употреба - Уверете се, че се грижите добре за вашите дрехи и аксесоари и те ще се запазят за по-дълго. Проветрявайте ги вместо да ги перете. Лъскайте обувките си, за да ги запазите в добро състояние. Когато нещо се износи или скъса, поправете го сами или го занесете на шивач или обущар. Когато престанете да използвате нещо, дайте го на приятели и на семейството, продайте го в магазини за втора употреба или го дарете за благотворителност.

3.    Рециклиране - Ако повече не може да се използва, уверете се, че се отнасяте  към него по отговорен начин, така че материалът да може да се рециклира.
По едно засадено дърво за всяко продадено превозно средство
От 2013 г. Scania Ibérica засажда по едно дърво за всяко превозно средство, продадено в Испания и Португалия. „Гората на Скания”, близо до испанската столица, сега има повече от 20 000 дървета.
Есенна сервизна кампания
Промоционални цени на въздушни възглавници
Интелигентни тахографи. Какво трябва да знаете за тях?
През юни 2019 г. влезе в сила нов закон на ЕС за въвеждане на интелигентни тахографи. Какво означава това за вашия бизнес?
Стая на бъдещето: за визии, идеи и концепции, които оформят утрешния свят на транспорта
Скания създава виртуално пространство, където собствените ú експерти ще се срещат и обменят идеи относно тенденции и визии с външни лица като изследователи, футуристи, видеографи и писатели.
Scania организира Ден на климата
Денят на климата ще се проведе на 20 септември 2019 г. На този ден работата в централния офис на Scania, както и във всички производствени бази и местни структури на Scania по целия свят, ще спре за 1 час. В този час служителите ще научат повече за изменението на климата и компанията ще се възползва от техните идеи за това как могат да се намалят емисиите на CO2.