Блог

Блог

Подвижният борд осигурява пълно разтоварване на ремарке с подвижен под

Подвижният борд осигурява пълно разтоварване на ремарке с подвижен под

9.8.2019 г. 14:57:13

Ръчният, електрическият или хидравличният подвижен борд гарантира, че целият товар ще бъде разтоварен от Вашето ремарке с подвижен под. Защо това е така? Когато системата на подвижния под се задейства, платнището и подвижният борд се движат в резултат на триенето. Тъй като всичко се движи назад, ремаркето с подвижен под остава чисто след разтоварването, дори най-малките части от товара със сигурност ще бъдат разтоварени.

Ръчен, електрически или хидравличен подвижен борд

Изборът за това е ваш: ръчен (с или без четки), електрически или хидравличен борд? В случай на електрически и хидравличен подвижен борд, Вие ще се върнете на пътя много по-бързо, тъй като подвижният борд заема по-бързо положението си в предната част на ремаркето.

Използване на подвижния борд в 5 стъпки

До борда и платнището може да се стигне чрез отварящата се задна врата или хидравлично задвижваната сгъваема врата на Вашето ремарке с подвижен под. Как се използва ръчния борд?

1. Отделете гумените ленти, които държат подвижния борд на място.
2. Отделете подовата настилка от подвижния борд и я разстилете по пода, доколкото е възможно.
3. Уверете се, че релсите за подвижния борд от двете страни на ремаркето не са запушени по цялата дължина на ремаркето.
4. Проверете дали левите и десните стопери на подвижния борд са монтирани в релсите.
5. След като ремаркето се натовари, проверете дали достатъчно материал е изсипан върху подовата настилка. Това гарантира, че тя е притисната достатъчно към пода и също се гарантира, че товарът не свършва под подовата настилка или зад подвижния борд.

След разтоварване на подвижния под

За ръчния вариант, след разтоварване, избутайте подвижния борд и платнището обратно към предната част на ремаркето и ги прикрепете правилно отново с еластичните ленти. При електрическия или хидравличния вариант, подвижният борд се прибира автоматично чрез дистанционното управление.




12 камиона Scania популяризират забележителности от България
Собственик на транспортна фирма с 12 влекача Scania в автопарка си, поде интересна инициатива – да превърне товарните композиции в подвижни билбордове, които да популяризират забележителности от България по пътищата из Европа.
Вече има и строителни камиони на метан
След камионите за регионална и градска дистрибуция, Scania оборудва с газови двигатели и серията си камиони за строителството – XT. На фона на увеличаващите се ограничения за дизеловите двигатели и все още трудно приложимите електрически транспортни средства, камионите на метан са изключително добра инвестиция.
Обявиха Scania L-340 за екологичен градски камион на годината – 2019
Scania L-340 получи награда „Екологичен камион на годината – 2019“, в категория „Камиони за дистрибуция“. Наградата се присъжда ежегодно от италианското браншово списание Vado e Torno, със съдействието на Миланския политехнически университет.
Свръхмощ за свръхтовари
Превозваме самолети, резервоари, витла, тръби, кранове, строителни машини... изобщо, всичко, което може да се превози.
До 2050 г. товарният транспорт ще може без изкопаеми горива
Система за товарен транспорт без изкопаеми горива в рамките на Парижкото споразумение е не само възможна, но и финансово изгодна от обществена гледна точка. Това е основния извод от проучване, инициирано от Скания.
Биогаз по най-оживения автобусен маршрут
В Рединг, Великобритания, Скания пуска в експлоатация 17 нови двуетажни автобуси с двигатели на биогаз.
„Най-добрият камион, който някога съм управлявал“
„Обикновено карам камион с мощност 730 к.с., който в най-добрия случай харчи 46 литра на 100 км пробег. С този нов камион постигнах 37 литра/100 км, въпреки сериозният товар и в двете посоки.“
Първият туристически автобус на втечнен метан в света [видео]
Скания премиерно представи новия си автобус Scania Interlink Medick Decker, който функционира с втечнен природен газ (ВПГ) с до 1,000 километра пробег с едно зареждане.
Скания - зимна кампания
Профилактика на сухи печки